Polska w akcji: Kampania We did it in Poland” promuje innowacje

Polska staje się liderem innowacji w Europie, a nowa kampania We did it in Poland” ma na celu ukazanie naszych osiągnięć!
- Inauguracja kampanii w Warszawie przyciągnęła znakomitych gości
- Kampania promująca polski patriotyzm przez innowacje
Inauguracja kampanii w Warszawie przyciągnęła znakomitych gości
10 marca w sercu Warszawy, w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych, odbyła się inauguracja kampanii We did it in Poland”. To wydarzenie zgromadziło przedstawicieli różnych branż, w tym polityki, biznesu i nauki, którzy wspólnie celebrowali polskie sukcesy. Wśród zaproszonych gości był wojewoda mazowiecki Mariusz Frankowski, który podkreślił znaczenie innowacyjności dla przyszłości naszego kraju.
Kampania promująca polski patriotyzm przez innowacje
We did it in Poland” to inicjatywa mająca na celu zainspirowanie Polaków do dostrzegania wartości i siły swojego kraju.
- Dumę ze swojego kraju czują głównie przedstawiciele i przedstawicielki najstarszego pokolenia, tzw. baby boomers. Zetki, od których w największym stopniu będzie zależeć kształtowanie wizerunku Polski w najbliższych latach, najczęściej ze wszystkich pokoleń odczuwają wstyd mówi Olga Kozierowska, pomysłodawczyni kampanii oraz prezeska Fundacji WłączeniPlus.
Kampania ma na celu ukazanie wielowymiarowości patriotyzmu, który nie ogranicza się jedynie do historii i krajobrazu, ale również obejmuje innowacyjność oraz codzienne życie Polaków.
W ramach kampanii organizowane są różnorodne wydarzenia oraz działania mające na celu zaangażowanie społeczeństwa w promowanie osiągnięć rodaków. Zainteresowanie współpracą z polskimi firmami ma wzrosnąć, co przyczyni się do umocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.
Masz pomysł na innowację? Nie czekaj! Zgłoś go i stań się częścią tej wyjątkowej inicjatywy!
Autor: krystian

