Pogotowie Drogowe w Warszawie: Lutowy bilans zgłoszeń i awarii

2 min czytania
Pogotowie Drogowe w Warszawie: Lutowy bilans zgłoszeń i awarii

W lutym 2025 roku warszawskie Pogotowie Drogowe zaskoczyło liczbą zgłoszeń! Aż 3 550 interwencji, które miały na celu zapewnienie bezpieczeństwa na stołecznych drogach, to wynik pracy zespołu, który nieustannie dba o komfort mieszkańców. Co dokładnie działo się w stolicy? Sprawdź szczegóły!

  • Warszawskie drogi pod stałą kontrolą
  • Jakie problemy zgłaszali mieszkańcy?

Warszawskie drogi pod stałą kontrolą

Utrzymanie infrastruktury drogowej w Warszawie to nie lada wyzwanie. Zarząd Dróg Miejskich odpowiedzialny jest za ponad 800 km dróg, które każdego dnia są monitorowane przez pracowników Pogotowia Drogowego. W lutym 2025 roku, dzięki ich czujności oraz zgłoszeniom od mieszkańców, udało się zareagować na 3 550 przypadków awarii.

Jakie problemy zgłaszali mieszkańcy?

Wśród zgłoszeń znalazły się poważne problemy, takie jak uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodników, a także awarie sygnalizacji świetlnej i oświetlenia ulicznego. Mieszkańcy mogli zgłaszać swoje obserwacje poprzez system Warszawa 19 115, co przyniosło aż 1 440 zgłoszeń. Dzięki temu zespół mógł szybko reagować na zagrożenia i dbać o bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu.

Nasze działania mają na celu zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa na drogach. Każde zgłoszenie traktujemy poważnie”

W lutym wykorzystano również 250 kg masy bitumicznej do naprawy nawierzchni oraz zabezpieczono 47 awarii stanowiących specjalne zagrożenie dla kierowców i pieszych. To pokazuje, jak ważna jest współpraca między służbami miejskimi a mieszkańcami w dbaniu o wspólną przestrzeń.

Warszawskie Pogotowie Drogowe to jedyna tego typu jednostka w Polsce, która skutecznie odpowiada na potrzeby mieszkańców. Dzięki ich zaangażowaniu drogi w stolicy stają się coraz bezpieczniejsze!

Według informacji z: Zarząd Dróg W Warszawie

Autor: krystian