Na czym polega pozycjonowanie stron w Warszawie?

Prowadzisz lokalny biznes w Warszawie i zależy Ci na pozyskaniu jak największej liczby klientów za pomocą swojej strony www? Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonowanie stron w Warszawie pomoże Ci zwiększyć widoczność swojego serwisu internetowego i zdobyć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a tym samym dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.

Charakterystyka pozycjonowania stron w Warszawie

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie nie różni się szczególnie od ogólnego SEO. Warszawa to dla wielu biznesów lokalny rynek, na którym znajdują swoich klientów, dlatego skupić się należy przede wszystkim na pozycjonowaniu serwisu na frazy lokalne związane z miastem, jego dzielnicami raz województwem mazowieckim.

Jakie działania SEO obejmuje pozycjonowanie stron – Warszawa?

  • Optymalizacja technicznych elementów strony, branych pod uwagę przez roboty indeksujące wyszukiwarek.
  • Content marketing, czyli umieszczenie na podstronach serwisu wartościowej merytorycznie i marketingowo treści, która będzie nasycona odpowiednią liczbą lokalnych słów kluczowych.
  • Link-building, czyli pozycjonowanie w Warszawie wymaga publikowania na lokalnych lub branżowych portalach artykułów sponsorowanych, za zamieszczonymi w treści linkami, które prowadzą do Twojej strony i generują tym samym ruch z zewnątrz.

Dobór fraz lokalnych – podstawa pozycjonowania lokalnego

Pozycjonowanie lokalne polega przede wszystkim na doborze lokalnych słów kluczowych. Zawierają one podstawową frazę, uzupełnioną o lokalizację. Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie wymaga zatem zastosowania fraz zawierających określenia takie jak Warszawa, mazowieckie, województwo mazowieckie lub nazwy warszawskich dzielnic – zależnie od tego na jaki konkretnie rynek zamierzamy pozycjonować daną stronę. Przykładowe słowa kluczowe dla pozycjonowania lokalnego W Warszawie to:

  • giełda samochodowa mazowieckie;
  • dentysta Warszawa;
  • fryzjer damski Warszawa Żoliborz.

Lokalne pozycjonowanie stron w Warszawie niesie wiele korzyści, m.in. umożliwia osiągniecie wysokich pozycji na zapytania zawierające dane frazy lokalne, bez wchodzenia w bezpośrednią konkurencję z potentatami, którzy wysoko pozycjonują swoje strony na frazy ogólne.

Znaczenie wizytówki Google w pozycjonowaniu stron w Warszawie

Pozycjonowanie www w Warszawie powinno obejmować też założenie i prowadzenie wizytówki Google Moja Firma (Profil Firmy Google). Dzięki temu narzędziu możesz podzielić się z internautami najważniejszymi informacjami na temat swojego biznesu – podać godziny otwarcia, opisać profil działalności czy charakter oferty. Możesz też zbierać opinie od klientów oraz odpowiadać na pytania dotyczące Twojej firmy.

Profil Firmy Google pozwala wyświetlić Twoją firmę na Google Maps. Jest to ważny element pozycjonowania stron internetowych w Warszawie, szczególnie dla tych firm, które świadczą usługi lub prowadzą sprzedaż stacjonarnie, ponieważ ułatwia klientom dotarcie do sklepu, salonu czy biura.

Pozycjonowanie stron Warszawa – korzyści

Pozycjonowanie w Warszawie niesie wiele korzyści dla lokalnych biznesów i pozwala im szybko rozwinąć się na rynku. Wśród najważniejszych zalet pozycjonowania stron www w Warszawie możemy wymienić:

  • wyświetlanie strony na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania na zapytania zawierające frazy lokalne dla Warszawy;
  • widoczność strony na większą liczbę fraz lokalnych związanych z Warszawą, województwem mazowieckim lub dzielnicami Warszawy;
  • zwiększona świadomość potencjalnych klientów o Twojej marce;
  • większe zaufanie klientów do twojej marki;
  • większy ruch na stronie.

Chcesz osiągać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na fraz związane z Warszawą? Zacznij współpracę z Agencją SEO KWISS i zdobądź przewagę na swoją konkurencją.