Pozycjonowanie strony a treść na stronie

Przy pozycjonowaniu stron zbyt wiele osób skupia się na linkach oraz marketingu. Algorytmy Google szczególną uwagę zwracają głównie na merytoryczną stronę treści, a także zawarte w niej linki oraz słowa kluczowe.

Takie firmy, które oferują pozycjonowanie stron Warszawa doskonale wiedzą, że na dobry wynik wyszukiwania składa się wiele czynników, które postaramy się przedstawić w tym artykule.

Dlaczego jakość treści na stronie jest taka ważna dla pozycjonowania?

Należy pamiętać, że pozycjonowanie strony zawiera nie tylko tzw. link bulding, czyli umieszczanie w treści strony linków, ale również polega na audycie SEO. Wskazuje on, czy w treści zostało użyte odpowiednio dużo fraz kluczowych. Pozycja w rankingu Google w głównej mierze zależy od jakości treści, która powinna być niepowtarzalna, a także merytoryczna. Roboty Google bardzo łatwo wychwytują strony, które zawierają taką samą, wręcz identyczną treść. Nie są one potrzebne dla potencjalnego czytelnika, dlatego dwie lub trzy strony o takim samym artykule nie pojawią się po sobie w jednym wyszukiwaniu. Ważne jest więc nastawienie na merytoryczny content, a także jego unikalność. Wiele stron kopiuje treść z innych portali, dlatego niezwykle istotne jest aktualizowanie artykułów lub opisów produktów. Powinny być one jak najbardziej aktualne oraz niepowtarzalne.

SEO a pozycjonowanie stron

SEO a pozycjonowanie stron

Oczywiście oprócz zachowania merytorycznych i potrzebnych treści, bardzo ważne jest również umieszczanie w nich fraz kluczowych. Dzięki nim algorytm Google jest w stanie wychwycić naszą stronę spośród innych i wykazać ją w zestawieniu wyników. Audyt SEO pozwala na uzyskanie informacji, czy ilość użytych fraz kluczowych jest odpowiednia i czy są one równomiernie umieszczone w tekście. W innym wypadku algorytm może potraktować je jako jedną frazę lub po prostu ich nie wychwycić.

Nie bez znaczenia jest sama tematyka treści – powinna być dostosowana do czytelnika, który wyszukuje konkretnych informacji. Największym problemem nowych stron internetowych jest tzw. thin content, czyli tekst niskiej jakości, a także duplicat content, czyli wszystkie treści skopiowane z innych portali. Google często wychwytuje taką kradzież contentu i niejako karze „złodzieja” przez brak wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania. Warto więc sprawdzać, czy ktoś nie ukradł naszego contentu lub czy nasza treść jest faktycznie unikatowa. W innym wypadku algorytm Google nie wyświetli naszej strony na początku rankingu wyszukiwania.

Tworzenie stron www Warszawa m.in. przez firmę Deva Group odbywa się w sposób profesjonalny, dzięki czemu można liczyć na szybkie wyniki zmian na stronie oraz rzetelne audyty SEO. Dzięki nim strona może zyskać znacznie więcej wyświetleń.