Paczka PR-owa w Twoich dłoniach!

Jeśli na bieżąco śledzisz media społecznościowe z pewnością zauważyłeś, że coraz popularniejsze stały się paczki PR-owe wysyłane twórcom internetowym. Jeśli sam prowadzisz swój biznes lub hobbystycznie wykonujesz jakiekolwiek rękodzieło, być może zechcesz nawiązać współpracę z blogerami i instagramerami? Sprawdź, jak zapakować swój produkt!
Pudełko-niespodzianka!
Reklama dźwignią handlu - powiedzenie to jest ponadczasowe, wciąż aktualne! Zmieniają się czasy, dlatego zmienia się także forma owej reklamy. Tradycyjne media mają coraz mniejsze zasięgi, młodsze pokolenia rekomendacji danych produktów i usług oraz informacji o wszelkich nowościach szukają w Internecie! Media społecznościowe to ogromne pole do popisu wszelkich firm. Prócz prowadzenia własnych kampanii reklamowych intratne dla mniejszych i większych biznesów okazują się współprace z twórcami posiadającymi… zasięgi! To właśnie dzięki tej ciężko wypracowanej stałej rzeszy czytelników, słuchaczy, obserwujących można dotrzeć do grona osób najbardziej zainteresowanych danym tematem, kategorią produktów, usługą.
Nie wszyscy odbiorcy dobrze reagują na posty sponsorowane czy opłacone recenzje, doszukują się braku obiektywizmu podyktowanego przez konieczność wywiązania się z umowy lub są poirytowani zbyt częstym reklamowaniem wielu produktów przez ulubionego twórcę internetowego. Wiele marek, które są pewne, że ich produkty obronią się same, nie prosi o recenzje i pokazywanie swoich produktów, nie wiąże się z vlogerami, instagramerami umowami, które niektórym przedyktowałyby z góry określoną opinię.
Popularnym zabiegiem ze strony firm jest wysyłanie osobom z zasięgami paczek PR-owych. Czym są? Są to swoiste prezenty, które marka wysyła danej osobie w ramach podarunku, zaintrygowania nowościami, ukazania pełnej swojej oferty. To twórca decyduje, czy pokazuje paczkę swoim widzom. Dobroci zapakowane w tekturowe pudełka stały się hitem sieci, a Internet doskonałym nośnikiem reklamy.
Bezpieczna przesyłka
Chcąc stworzyć własną PR-ową paczkę warto zadbać o odpowiedni dobór pudełek. Najlepiej postawić na jakość - transport i niekoniecznie delikatne traktowanie podczas przebycia drogi od nadawcy do odbiorcy nie może uszkodzić zawartości!
Opakowania kartonowe możesz dostosować indywidualnie do swojego produktu. Jednym z najpopularniejszych sposobów pakowania towaru jest umieszczenie go w pudełku klapowym. Są one dostępne w wielu rozmiarach, które można dostosować do gabarytów przesyłki. Jest to niezwykle ekonomiczny wybór - wykorzystuje się absolutne minimum materiału koniecznego do opakowania produktu. Pamiętaj, że na większości kartonów, w tym na pudłach klapowych, możesz wykonać swój nadruk, który spersonalizuje Twoją paczkę!
Innym rodzajem pudełek są pudełka fasonowe - idealne do wyeksponowania delikatnych ozdób, ale także osobiście stworzonych ubrań, ekologicznych kosmetyków czy świec. Pokrywa pudełka, po otworzeniu, w sposób niezwykle elegancki zaprezentuje jego zawartość. Pamiętaj, żeby zadbać o detale - wypełnij puste miejsca estetycznymi wypełniaczami - mech, sianko czy kolorowe ścinki bibuły dodadzą paczce ekskluzywności. Jeden z czołowych producentów opakowań tekturowych z Warszawy - Viki Family - w swojej ofercie posiada także pudełka kaszerowane - wybierz je wtedy, jeśli zależy Ci na wysokojakościowym nadruku na Twojej przesyłce. Z pewnością oczarujesz obdarowanych! Warto postawić na asortyment wspomnianej marki wtedy, kiedy zależy Ci na produktach z charakterystycznym zielonym drzewkiem - znakiem certyfikatu FSC. Jest to znak, że pozyskiwane drewno do wyboru produktów, tutaj opakowań kartonowych, nie narusza struktury lasów. Bądź eko!
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski