Czy zdarzyło ci się zastanawiać, co wpływa na twoje decyzje zakupowe, gdy podejmujesz je stacjonarnie? Jak się okazuje, nie bez znaczenia jest sposób rozlokowania produktów w sklepie, atmosfera, jaka w nim panuje, zapachy, które czujesz, a także oświetlenie, o którym może świadomie nie myślisz, ale ma wpływ na to, jak się czujesz. Trendy w oświetleniu sklepowym co jakiś czas ulegają zmianie. Co obecnie sprawdza się najlepiej? Sprawdź, zanim zainwestujesz w światło.
Postaw na komfortowe oświetlenie LED
To takie nieoczywiste, a jednak! Światło może zachęcać do zrobienia zakupów! Z pewnością wiedzą o tym właściciele różnego rodzaju sklepów, którzy dopasowują barwę i natężenie światła do potrzeb klientów, nastrajając ich tym samym na wydanie większej sumy pieniędzy. Trendem, który utrzymuje się zaskakująco dobrze i sprawdza w wielu miejscach, jest oświetlenie LED. Łatwo je dostosować, a klient może poczuć się naprawdę komfortowo we wnętrzu oświetlonym tego rodzaju światłem przyjaznym dla oczu.
Nikt nie chce, by konsumenci wychodzili ze sklepu zmęczeni samym oglądaniem towarów, dlatego dobre oświetlenie sklepowe to absolutna podstawa. Ucieszą się z niego także pracownicy, którzy muszą funkcjonować w danych warunkach przez co najmniej kilka godzin dziennie. Dla właściciela obiektu to także dobre rozwiązanie, ponieważ nowoczesne technologie oświetleniowe pozwalają na włączenie się w tryb oszczędzania. Lepsze oświetlenie sklepowe to mniejsze rachunki za prąd i należy o tym pamiętać. Opłaca się także instalacja inteligentnego systemu, który ułatwia zarządzanie światłem.
Lampy sklepowe z dodatkową misją
Jasne jest, że zadaniem oświetlenia jest – po prostu – dobre oświetlenie wnętrza. Niektóre lampy mają dodatkowe zadania. Muszą być tak skonfigurowane, by w sposób nienachalny, ale skuteczny eksponować wybrane towary. To stało się rzeczywistością – oświetlenie sklepowe może wpływać na zwiększenie sprzedaży. Do trendów należą również wspomniane wcześniej energooszczędne rozwiązania.
Dzięki technologii LED można obniżyć rachunki nawet o kilkadziesiąt procent. Czy ucierpi na tym wzrok pracowników i klientów? Nie. Nowoczesne sposoby ustawień natężenia światła LED nie wpływają na obniżenie komfortu wzrokowego. Możliwość zdalnego sterowania światłem daje możliwość pozostawania w trendach bez konieczności wymiany wszystkich żarówek. Zdecyduj się na inteligentne oświetlenie sklepowe LED i baw się parametrami światła, dopasuj tonację kolorystyczną i jasność do potrzeb i stylu sklepu.