Prace na Przyczółku Grochowskim Zamknięty ślimak i utrudnienia dla kierowców od 1 lipca

Warszawa szykuje się na zmiany w rejonie Przyczółka Grochowskiego – od 1 lipca kierowcy muszą przygotować się na nowe utrudnienia, a piesi i rowerzyści zyskają wygodne połączenie między ważnymi ulicami. Jak wpłynie to na codzienne podróże mieszkańców?
- Nowe rozwiązania dla pieszych i rowerzystów na Przyczółku Grochowskim w Warszawie
- Zmiany w ruchu samochodowym na Przyczółku Grochowskim od 1 lipca
Nowe rozwiązania dla pieszych i rowerzystów na Przyczółku Grochowskim w Warszawie
W sercu warszawskiego Przyczółka Grochowskiego trwają prace, które mają znacząco poprawić komfort poruszania się pieszym i rowerzystom. Powstaje tam nowa pochylna, która połączy ulice Ostrobramską oraz Kinową, ułatwiając dostęp do tych ważnych arterii komunikacyjnych. To inwestycja, która ma nie tylko zwiększyć bezpieczeństwo, ale także zachęcić do korzystania z ekologicznych środków transportu.
Jednak zanim udogodnienia zostaną oddane do użytku, mieszkańcy muszą liczyć się z pewnymi niedogodnościami. Już wcześniej zamknięto fragment przejścia nad aleją Stanów Zjednoczonych po północnej stronie wiaduktu, tuż przy boisku, a także chodnik prowadzący w stronę ulicy Międzyborskiej. Te zmiany są częścią większego planu modernizacji infrastruktury.
Zmiany w ruchu samochodowym na Przyczółku Grochowskim od 1 lipca
Od wtorku, 1 lipca około godziny 7:00, kierowcy muszą przygotować się na kolejne utrudnienia. Zamknięty zostanie tzw. „ślimak” – czyli zjazd z alei Stanów Zjednoczonych prowadzący w kierunku ulicy Ostrobramskiej i dalej do Kinowej. Do końca wakacji obowiązywać będzie objazd poprowadzony prosto al. Stanów Zjednoczonych do ul. Grenadierów, a następnie ul. Ostrobramską.
Dodatkowo wyłączone z ruchu zostanie połączenie ulicy Międzyborskiej z Ostrobramską, choć wyjazd na aleję Stanów Zjednoczonych pozostanie otwarty. Te zmiany mogą wymagać od kierowców dostosowania swoich codziennych tras i planowania podróży z wyprzedzeniem.
Mimo chwilowych utrudnień warto pamiętać, że inwestycje te mają na celu poprawę jakości życia w dzielnicy oraz zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu – zarówno tych zmotoryzowanych, jak i poruszających się pieszo czy rowerem.
Według informacji z: ZDM Warszawa
Autor: krystian