Coraz większa liczba firm oraz sklepów internetowych decyduje się na wybór reklamy Adwords. Elastyczność tej techniki, a także błyskawiczne wyniki sprawiają, że jest to nieoceniona forma marketingu na początku działalności. Kampania Google Ads powinna być skonsultowana z doświadczonym specjalistą SEO. W ten sposób możemy zredukować koszty reklamy przy jednoczesnym zachowaniu jej efektywności.

Bardzo szeroki zasięg reklamy

Z pomocą kampanii Google Ads mamy szansę dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów zainteresowanych naszymi usługami. Wszystko za sprawą specjalnego algorytmu, który dostosowuje wyświetlanie treści pod kątem ostatniej aktywności oraz wpisywanych przez użytkownika fraz. Nasza strona nie tylko jest wyświetlana na czołowych pozycjach wyników wyszukiwania, ale również znajduje się w promowanych propozycjach w obrębie aplikacji Google, np. nawigacji. Z kolei bannery reklamowe są publikowane przez największe portale przyciągające setki tysięcy użytkowników każdego dnia.

Marketing ukierunkowany na potencjalnych klientów

Biorąc pod uwagę, że płacimy za każde kliknięcie promowanego linka, z wiadomych przyczyn interesują nas tylko użytkownicy, którzy wyrażą realne zainteresowanie skorzystaniem z naszych usług. Skuteczne pozycjonowanie stron w Warszawie opiera się na analizie najlepszych fraz, z którymi warto skojarzyć stronę. W ten sposób, kampania Google Ads jest adresowana wyłącznie do docelowej grupy klientów. Warto zatem skorzystać z pomocy doświadczonego specjalisty, który pomoże nam przeprowadzić dogłębną analizę konkurencji oraz wyodrębnić najbardziej opłacalne frazy.

Możliwość swobodnego zarządzania kosztami

Wiele osób zainteresowanych profesjonalnym marketingiem internetowym, często pyta o ceny pozycjonowania strony. W praktyce, ten aspekt zależy od tego, jakim budżetem dysponujemy oraz jaką kwotę jesteśmy w stanie przeznaczyć na pełny zakres reklamy. Specjalista SEO dostosowuje zakres działań w taki sposób, aby zmieścić się w ustalonym budżecie. W przypadku kampanii Adwords, w panelu ustalamy stawkę za każde kliknięcie w promowany link. Jeśli dobraliśmy frazy ze stosunkowo niewielką konkurencją, jesteśmy w stanie dotrzeć do wielu użytkowników nie ponosząc przy tym bardzo wysokich kosztów.

Technika przynosi natychmiastowe efekty

Profesjonalna kampania Google Ads jest adresowana do osób, które pragną już od pierwszego dnia zanotować wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę. Pozycjonowanie organiczne obejmujące content marketing, linkowanie oraz szybkość strony Google przynoszą efekty po kilku tygodniach, a nawet miesiącach oferując nam stabilizację i redukcję kosztów. Jednak natychmiastowe wyniki zapewnia dobrze rozplanowana reklama Adwords. W tym celu przyda się pomoc specjalisty SEO dysponującego profesjonalnymi narzędziami analitycznymi.

Cztery najważniejsze zalety oferowane nam przez reklamę Google Ads