Biuro nieruchomości dba o formalności i bezpieczeństwo

Wiele osób rozpoczynających proces sprzedaży nieruchomości ma wątpliwości, jaką ścieżką podążać. Czy wziąć wszystkie sprawy w swoje ręce i samodzielnie zmagać się z nieznaną sobie materią czy też poszukać biura nieruchomości i jemu przekazać całość działań. Powodem mentalnego oporu przez skorzystaniem z usług biura są zawsze pieniądze, kwota, która zmniejszy przychód z tytułu transakcji i która opłaci pracę biura. A to oznacza, że trzeba nabyć naprawdę pełnego przekonania, że usługa biura warta jest takiego poświęcenia.
Czy warto sprzedawać nieruchomość z biurem nieruchomości?
Współpracę z biurem nieruchomości należy zacząć od wytypowania takiego, który ma najlepsze opinie. Properton Warszawa Sulejkowska 16/2 04-169 Warszawa to przykład biura, który zapracował na swoją renomę. Dobrze prosperujące, posiadające kredyt zaufania biuro zapewnia przede wszystkim szybkie dotarcie do klientów. Biuro, które działa na rynku od dłuższego czasu posiada własną bazę klientów, wystarczająco zróżnicowaną, by zbyć każdą nieruchomość. Grupę klientów biura tworzą osoby kupujące mieszkanie dla siebie, dla swoich dzieci, ale też klienci, którzy skupują lokale np. pod wynajem. Taki zbiór odbiorców usług sprawia, że transakcję można przeprowadzić z powodzeniem nawet w jeden tydzień.
Wynajęte biuro nieruchomości, starając się sprzedać lokal w jak najkrótszym czasie, dba, by rozpowszechniana oferta zawierała doskonały materiał promocyjny, a więc profesjonalne zdjęcia.
Poniżej mapa z dojazdem do biura nieruchomości
Bardzo często biuro nieruchomości zapewnia również home staging, powierzchowną aranżację przestrzeni mieszkalnej, wykonaną niewielkim kosztem a jednocześnie zgodną z percepcją i oczekiwaniem klientów. Na bazie wprowadzonych zmian powstają zdjęcia promocyjne, umawia się oględziny lokalu i, co najważniejsze, zmiany te pozwalają na osiąganie możliwie najwyższych cen sprzedaży.
Biuro nieruchomości zapewnia bezpieczeństwo transakcji
Skorzystanie z usług biura nieruchomości przy sprzedaży mieszkania zapewnia bezpieczeństwo transakcji i pomoc w niezbędnych formalnościach. Teoretycznie zadaniem biura jest skontaktowanie sprzedającego i kupującego, ale w praktyce biuro upoważnione przez sprzedającego wykonuje szereg formalności. Pracownicy biura starają się o dokumenty ze spółdzielni, ksiąg wieczystych czy wspólnot mieszkaniowych, zapewniają formalności i weryfikują ich charakter.
Niezwykle istotnym aspektem współpracy z biurem nieruchomości jest bezpieczeństwo transakcji. Każdy przypadek obiegu dokumentów i pieniędzy musi być dokładnie przeanalizowany i zbadany. Doświadczenie pracowników gwarantuje, że cały proces sprzedaży, aż do jego finalizacji czyli przepływu pieniędzy jest właściwy, zgodny z prawem i nie przyniesie w przyszłości niechcianych problemów.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski


