W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Urzędu Dzielnicy Śródmieście, zostają wprowadzone ograniczenia w obsłudze klientów w naszych siedzibach:

ul. Nowogrodzka 43

Obsługujemy Interesantów przy stanowisku tymczasowym. Dla oczekujących przygotowaliśmy namiot z lampą grzewczą.

Wizyty przy ul. Nowogrodzkiej 43 można rezerwować za pośrednictwem strony internetowej https://rezerwacje.um.warszawa.pl/ . Fakt rezerwacji proszę zgłosić urzędnikowi zaraz po przybyciu do urzędu, ponieważ system kolejkowy jest wyłączony.

Potwierdzeniem rezerwacji jest numer otrzymany przy dokonywaniu rezerwacji.

Nie prowadzimy telefonicznego umawiania wizyt.

Dokumenty, które chcecie Państwo złożyć bez otrzymania potwierdzenia można umieścić w urnie przy stanowisku tymczasowym bez konieczności czekania w kolejce.

ul. Kruczkowskiego 2 - dowody osobiste, meldunki, rejestracja pojazdów, prawa jazdy

Obsługa po wcześniejszym umówieniu wizyt:

Sprawy, które można załatwić bez wcześniejszej rezerwacji wizyty:

  • W zakresie rejestracji pojazdów:
    • odbiór i wymiana dowodów rejestracyjnych;
    • wpisy w dowodzie rejestracyjnym;
    • wtórniki dokumentów i tablic rejestracyjnych;
    • zawiadomienia o zbyciu pojazdów
      Zawiadomienia o zbyciu pojazdu można złożyć osobiście w urzędzie, pocztą lub przez epuap

  • W zakresie ewidencji ludności:
    • odbiór dowodu osobistego;
    • zgłoszenie utraty dowodu osobistego;
    • wydanie zaświadczenia o zameldowaniu lub braku osób zameldowanych w lokalu.

ul. Nowy Świat 39

W Referacie Świadczeń Rodzinnych Wydziału Sportu i Spraw Społecznych w okresie pandemii załatwiane są sprawy:

  • świadczenia rodzinne,
  • świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • świadczenia wychowawcze (500+),
  • świadczenia „Dobry start”,
  • Karta Dużej Rodziny,
  • zaświadczenia do Programu „Czyste powietrze”

Wizyty w Referacie Świadczeń Rodzinnych przy ul. Nowy Świat odbywają się tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty:

  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • lub telefonicznie: (22) 443 94 32, (22) 443-91-23, (22) 325 53 42, (22) 325-53-31.

Nie prowadzimy internetowej rezerwować wizyt za pośrednictwem strony internetowej, ponieważ system kolejkowy jest wyłączony.

Dokumenty, które chcecie Państwo złożyć bez otrzymania potwierdzenia można umieścić w urnie bez konieczności czekania w kolejce.

Jednocześnie ze względu na sytuację epidemiologiczną prosimy o stawiennictwo tylko wnioskodawcy (bez osób towarzyszących).

Pod wyżej wymienionymi numerami telefonów można również uzyskać pomoc pracowników wydziału przy wypełnianiu wniosków.

Nieodpłatna pomoc prawna i świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Aktualne informacje o trybie i formie udzielania nieodpłatnych porad prawnych oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego 

Kalendarz zapisów dla mieszkańca Warszawy dostępny jest na stronie Urzędu Miasta St. Warszawy

Zpisy dla mieszkańców odbywają się również całodobowo, za pośrednictwem Infolinii, pod numerem tel: 19115

Nieodpłatna pomoc prawna dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą - Pomoc DE MINIMIS - Informacje dostępne na stronie Internet. Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

Pozostałe informacje dotyczące nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego są dostępne na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości.



Aktualne informacje na stronie Urzędu miasta