Planowany harmonogram sesji Rady Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
od sierpnia do grudnia 2020 r. (§18 ustęp 1 punkt 4 Statutu)
Sierpień | Wrzesień | Październik | Listopad | Grudzień |
26 | 23 | 14 | 18 | 16 |
Przewodniczący Rady Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
/-/ Marcin Rolnik
Informujemy, że obrady 22 Sesji Rady Dzielnicy Śródmieście odbędą się 26 sierpnia 2020 roku o godz. 16.00.
W związku z przepisami obowiązującymi w trakcie pandemii koronawirusa Sesja odbędzie się w zdalnym trybie obradowania.
Porządek obrad:
-
Otwarcie sesji Rady Dzielnicy.
-
Rozpatrzenie wniosków dotyczących zmian w porządku obrad.
-
Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania zmian w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy na 2020 rok Nr IX Dzielnica Śródmieście.
-
Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania zmian w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy na 2020 rok Nr IX Dzielnica Śródmieście.
-
Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie wzniesienia pomnika upamiętniającego wkład Polski w zburzenie muru berlińskiego i zjednoczenie Niemiec.
-
Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie nadania nazwy obiektowi miejskiemu w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (al. Biura Odbudowy Stolicy).
-
Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie nadania nazwy obiektowi miejskiemu w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (Skwer V. Havla).
-
Projekt stanowiska Rady Dzielnicy w sprawie poprawy bezpieczeństwa ruchu wzdłuż ulicy Waryńskiego na odcinku od ul. Nowowiejskiej do ul. Polnej.
-
Projekty stanowisk Rady Dzielnicy.
-
Informacja burmistrza dzielnicy o planowanej organizacji roku szkolnego 2020/2021 oraz o warunkach pracy i środkach bezpieczeństwa w śródmiejskich placówkach oświatowych, w związku z pandemią covid 19.
-
Informacja na temat pracy Zarządu Dzielnicy oraz jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Zarząd w okresie między sesjami.
-
Informacja radnych o złożonych na piśmie Przewodniczącemu Rady interpelacjach i zapytaniach.
-
Oświadczenia radnych, wolne wnioski i informacje.
-
Ustalenie terminu następnej sesji.