Planowany harmonogram sesji Rady Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
od sierpnia do grudnia 2020 r. (§18 ustęp 1 punkt 4 Statutu)

Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
26 23 14 18 16

Przewodniczący Rady Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

/-/ Marcin Rolnik


Informujemy, że obrady 22 Sesji Rady Dzielnicy Śródmieście odbędą się 26 sierpnia 2020 roku o godz. 16.00. 

W związku z przepisami obowiązującymi w trakcie pandemii koronawirusa Sesja odbędzie się w zdalnym trybie obradowania.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji Rady Dzielnicy.

  2. Rozpatrzenie wniosków dotyczących zmian w porządku obrad.

  3. Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania zmian w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy na 2020 rok Nr IX Dzielnica Śródmieście.

  4. Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania zmian w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej m.st. Warszawy na 2020 rok Nr IX Dzielnica Śródmieście.

  5. Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie wzniesienia pomnika upamiętniającego wkład Polski w zburzenie muru berlińskiego i zjednoczenie Niemiec.

  6. Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie nadania nazwy obiektowi miejskiemu w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (al. Biura Odbudowy Stolicy).

  7. Projekt uchwały Rady Dzielnicy w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Rady m.st. Warszawy w sprawie nadania nazwy obiektowi miejskiemu w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (Skwer V. Havla).

  8. Projekt stanowiska Rady Dzielnicy w sprawie poprawy bezpieczeństwa ruchu wzdłuż ulicy Waryńskiego na odcinku od ul. Nowowiejskiej do ul. Polnej.

  9. Projekty stanowisk Rady Dzielnicy.

  10. Informacja burmistrza dzielnicy o planowanej organizacji roku szkolnego 2020/2021 oraz o warunkach pracy i środkach bezpieczeństwa w śródmiejskich placówkach oświatowych, w związku z pandemią covid 19.

  11. Informacja na temat pracy Zarządu Dzielnicy oraz jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Zarząd w okresie między sesjami.

  12. Informacja radnych o złożonych na piśmie Przewodniczącemu Rady interpelacjach i zapytaniach.

  13. Oświadczenia radnych, wolne wnioski i informacje.

  14. Ustalenie terminu następnej sesji.